top of page

Iskanje glavnega 'krivca'...


Danes bom pisala na to temo, ker se mi zdi ključno, da izpostavim nekaj stvari. Človek, ki ozavešča ljudi okoli sebe, je dolžan pisati o tem. Tukaj ni nobenega dvoma. Izhajam iz življenja, ki sem ga živela sama in ni bilo niti malo enostavno, a vem, da ne obsojam ne lastne mame in ne očeta, zato, da sem kdor sem. Vse kar sta moj oče in mama vedela v tistem danem trenutku, sta naredila najboljše kar sta vedela in znala. Zato jih ne morem soditi, ne glede na to kaj sta mi storila dobrega ali slabega. Bila sta starša, ki sta me pripravila na pot življenja. Vsak na svoj način me je naučil tisto, kar sem potrebovala.

Sama sem odraščala, kot otrok, ki se je v svojem življenju soočala z veliko izzivi (ne maram besede problemi, ker to niso in ne vibrira z menoj). Vi poimenujte kakor želite. Moji izzivi v življenju so bili na eni strani oče, in na drugi mama. Mama je bila vedno pripravljena sprejeti vsak izziv, oče pa ne. Še danes ni nič drugače. Le, da moje mame več ni. On (oče) jo še vedno 'krivi' za lasten neuspeh.

K sreči sem tukaj vsaj dobro lastnost povzela po svoji mami. Veste kaj? Danes jaz ne obžalujem ničesar. Moj oče pa, zelo veliko. Jaz sem mirna. On niti ne najbolj, saj mu je potrkala, kot jaz rada rečem 'teta vest'. Ampak razlika je ta, da sem jaz naredila ogromen napredek pri sebi. Očetu pa se je ustavil čas, še danes ni vidni sprememb in še vedno so vsi krivi za vse, da njemu ni uspelo.

Ja, najlažje je okriviti druge za svoje težave in izzive, kot se soočiti s seboj. Kriv je sistem, kriva je družba, krivo je sodstvo, krivo je šolstvo, krivo je vse kar diha in živi...Poslušam to na vsakem koraku. Poslušam tudi svojega očeta. No pa začnimo, ko se učite za svoj izpit v šoli in ste ocenjeni z oceno nezadostno. Ali je kriv učitelj, da vam je dal nezadostno ali je to posledica vaše lenobe, ker se niste pripravili na izpit? Bodite za vselej enkrat iskreni do sebe in drugih.

Iskanje 'črne ovce', ki bo prevzela vašo krivdo za vašo malomarnost in lenobo je nekaj, kar je nedopustno in neodgovorno. Za moj pogled niti ni sprejemljivo vedenje. Ker s tem, ko nalepite nekomu krivdo ste ga lahko onesposobili na svoji poti, ki se trudi po svojih najboljših močeh. Ste tej osebi zasejali dvom vase, ali pa ste ga povsem 'uničili' tako psihično, kot fizično. Vsaka sodba človeka zadane na tak ali drugačen način. Če ne drugače, ga izzovete v čustva in iskanje lastnih napak, ki niso niti od te osebe, temveč vaša. O tem dejanju, takrat, ko to počnete jasno ne razmišljate, ampak vseeno škodo tej osebi naredi. Ampak točno ta 'nalepljena' krivda nekomu drugemu, slej ko prej udari vas nazaj. Angleško bi rekli: "What goes around, comes around."

Kar ste dali od sebe, boste tudi prejeli nazaj tako ali drugače. Pa temu lahko rečete 'teta karma', ali kako drugače poimenujete povračilni udarec. Življenje in zakon Vesolja je povsem pravičen. Vsak, dobi svojo nagrado ali lekcijo za svoja dejanja. Zato ni nobene potrebe po kakršnem koli maščevanju, sodbi, krivdi in še čemu.

Kdaj boste prevzeli vso svojo odgovornost in si na glas priznali, da ni nihče kriv ne za vaše napake, ne za vaša dejanja, niti za vsako izbiro, ki jo storite sami, kot le VI? VI STE TISTI, KI ŽIVITE IN IZBIRATE svoje življenje, namere, dejanja, in drugi ljudje so le vaše ZRCALO, ki zrcalijo v vas točno tisto, kar ni več v skladu z vašimi stališči, pogledi in prepričanji, a hkrati kliče po koreniti spremembi. Boste naredili konkretno spremembo? To je odvisno od vas.

Ko ste pripravljeni prevzeti odgovornost zase in pripravljeni živeti zase in delati spremembe pri sebi, se spremeni tudi vaša okolica. Tako preprosto je to. Tukaj ni nobene težke filozofije zadaj.

Verjamem, da vas je še mnogo takih, ki zaradi lastnega ega, ki želi dokazati svoj prav in stališče verjame, da ja veste kaj je prav. Samo to je prav, kar menite vi in nikakor drugače. A to je le resnica za vas in ne za druge. Resnica je ta, da s tem, ko se trudi te dokazati vaša stališča in poglede izhajate iz sebe in svojih težav oz. resnice. Ali je to prav? Je. Prav pa je dopustiti tudi resnico druge osebe in videti, da vsak hodi svojo pot. To ni egoizem, to je resnica in zakon Vesolja.

Zakaj? Dopustiti nekomu, da izbere to kar želi živeti vključno s svojimi prav in narobe, je na vsak način PRAV. Ne glede na to, koliko se čutite vi, vsiliti svoja prepričanja nekomu. Ker le tako, ko se učimo od sebe in svoje narave uspemo korakati naprej. V kolikor nenehno poslušamo druge, smo skrenili s poti in se oddaljili od sebe.

Pa se postavite vase in svoj steber. Ali ste v svojem življenju storili vse, kar so rekli drugi? Ne. Delali ste tako, kot čutite vi. Ne glede na to ali vam je to rekla mama, oče, ali kdo drug.

Bodite zavestni ves čas in ne samo takrat, ko se vam to zazdi ali pa mislite, da le vi veste, kaj je najboljše za druge.

Naj ta planet zaobjame sreča, radost, veselje, dopuščanje, da vsak ve najbolje zase. O tem govori tudi zelo znana 'Sveta' knjiga.

Bodite ljubezen in prejeli jo boste nazaj.

Z ljubeznijo <3

Aleksandra Rehar

 

Za vsa vprašanja, seanse, coachinge sem vam na voljo: flyinwings.ar@gmail.com


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page