top of page

Kako nad vzorce?


Veliko me sprašujete, kako presekati vaše vzorce, vaše negativne misli. Tukaj sem zato, in sem vam na voljo, ko se vam kjerkoli zatakne. Veste, da skozi svoje pisanje skušam vam pomagati, kakor najbolje lahko, vem in znam. A še vedno velja pravilo svobodne volje in zaupanje v vaše občutke. Jaz vam lahko podam le usmeritve. Vi ste tisti, ki imate v svojih življenjih krmilo in krmarite svojo barko čez ocean.

Ko sem sama pri sebi razmišljala: "Kako sem samo sebe spravila čez vzorce?" Sem morala precej dobro razmisliti, da sem našla svoje vzorce. Kajti človek, ki skuša zavestno živeti iz dneva v dan, se mu že samo na tej poti zgodi ogromno transformacij oz. preobrazb. Zato sem iskala, konkretnejši primer, ki vam ga lahko podam skozi sebe.

Sama sem imela mnogo vzorcev, in še danes najdem kakšnega. A to je življenje. Iz svojih izkušenj se učimo iz dneva v dan. Moj največji vzorec je bil vzorec pomanjkanja. Zakaj nisem nikoli manifestirala želeno. Vedno sem se oklepala vsega starega. Verjela, da si ne zaslužim, da nimam zadosti znanja, da ne znam pisati, da nikoli ne bom imela tako dobre 'službe' kot jo imajo drugi. To je vse vzorec, ki je kazal kaj vse ne morem in dajal občutek krivde, žrtve in ne vem še česa. Vzorec, ki se je nalagal leta in leta in še vedno se kje prikrito pojavi.

Nato sem skušala vse do potankosti razumeti in analizirati, zakaj se zgodilo prav to in zakaj meni ipd. Ah, kako je to utrujalo mene. Ti večni 'Zakaj-i?' so me utrudili bolj, kot karkoli drugega. To je analitičen um, ki konstantno želi iskati razumevanje vsega kar je. A srce, dobro ve, da rabi samo občutek pomiritve 'vse je v redu'. Danes tega več ne počnem. Ko opazim vzorec, ga samo zaznam, za hip občutim (občutek vzorca, ki se je pojavil) in ga spustim. Preprosto, ga nadomestim z boljšim, tistim, kar resnično verjamem. Ko sem imela dovolj analiz in utrujenosti sebe, sem se prenehala mučiti z iskanjem razlogov 'ZAKAJ?'. Osvobodila sem se vseh občutkov, ki so me gnali v analizo in si dovolila živeti življenje iz dneva v dan.

KAJ SO VZORCI IN KAKO JIH PRESEŽEMO?

Vzorci so del nezavednega, vse kar nam je okolica poskusila vsaditi skozi svoja prepričanja, njihove izkušnje. Nato se v naših možganih ustvari konflikt med našimi srčnimi željami in med tem kaj želi naš um. Konstantno se borimo proti sebi, namesto, da bi sprejeli sebe kot celostno bitje. Z vsem kar smo. V sebi nosimo oba pola. Nosimo svetlo in temno plat sebe. A samo od nas je odvisno kaj bomo izbrali in čemu bomo verjeli. V kakšni situaciji bomo izrazili kateri pol. Ko smo v dopuščanju sebe in drugih, si dovolimo biti vse. Dopuščanje je ljubezen onkraj.

Vzorci nas vodijo tudi v vedenje destrukcije, zlorabe, občutke krivde, nemoči, samopomilovanja, nizke samopodobe, negativnih čustev. Kot temu velikokrat rečem naš um ali ego. Kot želite. Naložijo se nam že v rani dobi otroštva, ker smo bitja, ki v začetku svoje triade vsrkamo največ informacij. Nato jih počasi začnemo izražati. Vzorci niso nič drugega, kakor omadeževanje nas samih, ki nas dela nesrečne. Koliko dopuščate sebi in drugim, da se (vas) zaznamuje?

A pri vzorcih se ne borimo. Temveč gre za zavestno REPROGRAMIRANJE vaših misli in občutkov z POZITIVNEJŠIM.

Se pravi vsakič, ko vas v msilih preplavi občutek strahu. Ga izzovete v izziv, da ga premagate. A strahovi so lahko večji ali manjši in približno temu primerno bodo z vajo nadomeščanja pozitivnega izginjali. Npr. Če se bojite višine, boste s hojo v hrib, vsakič premagali višinsko točko najprej za 20 cm višine, potem za 1m itn. Vsakič greste do občutka, kjer se počutite nelagodno in dihate (vaje tehnike dihanja - nekaj globokih vdihov in izdihov). Dajte si toliko časa, dokler se ne opremite s pogumom, da lahko pot v hrib nadaljujete. Ko pridete do vrha se pohvalite, nagradite in čestitate za pogum.

En način je tudi, ko vzorec najdete, da se vprašate: "Komu to pripada?" Ali je to od vaših prednikov, staršev, znancev, ni pomembno. Ko zaznate, komu to pripada, le v mislih preusmerite energijo v Vesolje. Vesolje bo energijo pretvorilo in nazaj vam poslalo energijo, ki bo vam večji doprinos. Se pravi vrnemo v vesolje na način: "Vse kar ni moje naj se vrne nazaj."

Uporabite tudi lahko način, ki je meni pomagal, da sem si na list papirja napisala, čemu dajem svojo vrednost in prioriteto v življenju in storila vse kar je v moji moči, da to tudi dosežem. Pri tem načinu sem morala slepo zaupati in verjeti, da bo vse ok. Gre za odločitev 'tveganja' na vse ali nič. Ker sem v življenju izgubila vse, kar sem imela, sem dopustila življenju ubrati svojo pot. Ker, ko nimaš več kaj izgubiti, narediš največ kar lahko.

Način, ki ga boste uporabili vi, je odvisen od vas. Gre le, da se odločite in najdete vaš način, ki vam deluje. Ni ne prav ne narobe.

ZAKAJ SE VZORCI PONAVLJAJO?

Vzorci se vam vračajo toliko časa, dokler jim dajete moč in pomen. Toliko časa, si vas lastijo. Lahko so zakoreninjeni v vas od prednikov ali sedanjega časa v vaš zavedni in nezavedni del. Zato je ključno, da kakor hitro ozavestite vaš zavedni ali nezavedni vzorec, da preusmerite tok vaših misli kar se da hitro v boljšo perspektivo. Na začetku ne bo šlo tako hitro, a z veliko vaje in volje bo sčasoma pojenjalo. Nato boste potrebovali le še sekundo in vaš vzorec bo transformiran.

Kajti vzorec ni nič drugega kot le omejujoče prepričanje, ki v vas vzbudi občutke 'zmanjšanja' sebe. S tem zavračamo vse delce sebe in bitja, ki smo. V resnici se zavedate, kot neskončno bitje, da ni nič nemogoče.

Manj, ko se upirate vzorcem, bolj ste v dopuščanju sebe in svetu onkraj sebe. Onkraj vsega kar je, je dopuščanje, kreacije in ljubezni. To je vaša notranja moč.

Želim vam uspešen dan z ljubeznijo <3

Aleksandra Rehar

 

Želite z menoj imeti reading, medijstvo ali coaching? Pišite mi za naročila na termin: flyimwings.ar@gmail.com


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page