top of page

Resnica in dvomi...


Najprej bi vas rada pozdravila in vprašala kako ste vi danes? Ali ste dobro? Najprej, da se opravičim svojim sledilcem in bralcem. Kar nekaj časa nisem pisala blogov. Naj povem, zakaj? Odgovor je zelo preprost. Živim resnico, stojim za resnico. Če sama ne bom pripravljena pisati, ne bom pisala. Ne na silo in ne zaradi ugajanja drugim, temveč, ko pride iz mene in to sama začutim. Zato je takrat mojih objav manj. Ne pišem na zalogo in NE oprijemam se marketinških pristopov, ki bi dosegli večje število bralcev in igrali statistike na večjo branost. To nisem jaz. To ni v meni. Kar želim je samo, da človek, ki me spozna in mi dovoli, da mu pomagam, mu pomagam. Z iskrenim bitjem in srcem sem avtentična. To sem jaz. Otrok resnice in čiste ljubezni do vsega sveta.

Kdor me ne more sprejeti takšno, mu samo zrcalim del te osebe, kaj mora v sebi spremeniti in obratno. Sama se ne obravnavam kot vseved, kot popolno, kot ne vem kaj. To se čuti in vidi navzven. Sami me vidite takšno, kot vidite vi. Jaz vem, da sem brutalno iskrena s seboj in do drugih. Nimam mask in živim svojo resnico. Ne morem se pretvarjati. Zato tudi moje pisanje na Facebook strani včasih pade, včasih ga je več. Resnica je tudi, da odkar imam otroka, usklajujem energijo še otroka in družinske dinamike. Ki vzame včasih več, včasih manj časa. Ampak verjamem, da mi tega ne zamerite. To je življenje. Dinamično ves čas. Nikoli mi ni dolgčas :). Ampak preidimo k bistvu.

Zadnjič sem se spomnila svojega dogodka s svojo mamo. Ona kot srčna in empatična ženska je vedno hodila iz službe vsa objokana. 'Pojamrala' je kaj se je dogajalo in kaj vse se ji pripetilo. V nekem trenutku vsakodnevnega "njenega jamranja" sem rekla mami: "DOVOLJ!". Dovolj je, da vedno hodiš objokana ali si najdi drugo službo ali nehaj jamrati! Igrala je žrtev. Vedno mi je rekla, da kako sem lahko tako surova in brez srca. A veste, kaj? Rada sem jo imela z vsem srcem in vso dušo svojo. Tako kot imam vas. Takih najinih iskrenih odnosov ni bilo malo. Ampak jaz sem ji želela dobro. Če nekaj vem, da se da spremeniti v določeni situaciji, vem, da ni izgovorov. Potreben je le korak do odločitve na poti sprememb. "Če želiš živeti bolje, potem spremeni nekaj! " To je bil stavek, ki sem ga svojim staršem velikokrat rekla. Včasih sem se vprašala od kje sem vlekla vse to? Danes vem, da sem izhajala iz svoje resnice in stala za trditvijo: "NIČ NI NEMOGOČE. ČE JE MOŽNO V DOMIŠLJIJI JE MOŽNO V REALNOSTI." V drugo realnost me nihče več ne prepriča. PIKA.

Verjamem, da vas je mnogo takih, ki se znajdete v dogodkih vsak dan, ko se med starši in najstniki bije vsa vojna tega sveta. Vojna med odnosi, vojna za nadvlado, prevlado občutkov, vojna za tem kdo je močnejši in kdo je boljši/slabši. Ni pomembno. Jaz sem kot otrok izražala resnico in tudi danes jo. Ne glede na to ali so moje besede, kogarkoli v tistem hipu prizadele ali ne. Resnica boli, ampak je še vedno resnica. Človek se lažje sooči z njo, kot z lažjo. Je res? Zakaj bi zagovarjala sebe, da imam vse popolno, če vem, da ljubim svoje nepopolno - popolno življenje. V mojih očeh je popolno. Kako ga dojemajo drugi, je njihov problem in ne moj.

Ni pomembno kaj in koliko in kako vi gledate na dogodke in stvari in kako drugi vidijo vaše poglede. Resnica je kako vi dojemate vaš svet in kako pomirjeni ste z vašimi občutki. Zato želim, da preden se odločite brati nekoga, ali komentirati, ali izbirate svojo novo službo, ali želite vpisati se na srednjo šolo (pa vam starši ali drugi psihologi trdijo, da ta pot ni za vas), želim, da se vprašate: "Kaj je resnica zame? Kaj mi tukaj koristi? Kaj mi to doprinese čez 5, 10 let? Kakšne rezultate dobim, če izberem to pot?" Bodite ves čas v vprašanju. Sprašujte se. Bodite radovedni, raziskujte, ne ustavljajte se! Bodite ves čas zvesti sebi. To je vse. Sledite sebi, svoji intuiciji, navdihu. To je vaš notranji kompas. Če boste za povrh oddajali vibracijo srčnosti in brezpogojne ljubezni. So vam vrata odprta povsod. Kar pa ne pomeni, da ne sprejemate tudi tistega dela sebe, ko izrazite žalost, jezo (tudi to je ljubezen do sebe - kajti dovolite si biti vi v danem trenutku).

Danes na žalost dostopamo do poplave informacij, ki povzročajo zmedo, še večjo zmedo naredijo lažne novice. Ljudje ne vedo kam se obrnit po pomoč. H komu? Gredo na priporočila. Ampak nihče se zares ne vpraša: "Kaj je resnica? Kaj je za tem? Kaj mi to prinese?" ipd. Zakaj, vsakemu verjamete na prvo žogo? Verjemite sebi in v svoj vir informacij na katerega ste priključeni ves čas. To je vaša resnica. Podvomite tudi v moje zapise. Kajti ti izhajajo iz mene, in če nekaj ne vibrira z vami, podvomite tudi v to. Ali razumete kaj želim povedati?

Podvomite v vse kar vidite, berete, slišite, občutite. Podvomite tudi vase in vaše notranje občutke. Želim, da izhajate iz svojih virov informacij in živite končno sebe. Ni ne prav, ne narobe.

Vsega je dovolj za vse, in vsi imamo iz svojega 'zornega kota' prav ali narobe. Naša prepričanja, ustvarijo našo realnost. Izkušnje iz katerih se učimo, pa nam prinašajo zavedanje.

Želim, da ustavite čredni nagon in končno naravnate svoj kompas resnice. To je vse. Živi po svoji vibraciji, energiji, kot jo vidiš sam. Pa zaradi mene lahko imenujete svoj notranji svet: Kreator, Bog, Guru, Učitelj, Višji jaz. Dovolite si tisto, kar v vas vibrira z radostjo.

Ne želim, da mi dajte moč. Ne želim, da sem jaz nekaj več. Želim, da živite sebe v skladu z vami in vašimi sanjami. Tukaj je moja moč, da vam pomagam, da najdete v sebi tisto, kar v resnici ste in veste že ves čas.

Z Ljubeznijo <3

Aleksandra Rehar

 

Kontaktirate me lahko za seanse, readinge, coachinge: flyinwings.ar@gmail.com


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page